Followers

Pages

Wednesday, April 18, 2012

Refleksi Hati


pejam celik . pejam celik . tinggal lebih kurang 1 minggu je lagi praktikum kat skTPg! sungguh macam x percaya . macam baru semalam tgh sibuk-sibuk cari rumah sewa area Telok ni . Hehe .. almost 3 month already . Hoyeaah! Hoyeaah! . seronok la sebab da nk habis . next sem tggl internship 1 month kat skolah ni jugak . pastu next year POSTING! nak kerja! nak jadi cikgu betol2! xnak jadi student lagi .. Haha .. cara ckp macam cepat je . tapi nak melaluinya ni kn, bukan main lagi onak dan durinya taw . Huhu ..
kat skTPg banyak sangat pengalaman yang kami timba. dengan cikgu pembimbing yang sangat-sangat mesra, sangat-sangat care dan membimbing kami. sungguh kami sangat proud to learn from her. kami kenal macam2 ragam manusia dan belajar nak handle emosi masing-masing ngan lebih baik . sebabnya budak2 kami semua emo2, macam2 ragam. Hehe ..
kadang rasa rendah diri sangat ngan orang sekeliling. even ngan partner sendiri. merasa diri sangatlah x berbakat nak jadi cikgu Pra nih . susah woo .. nak handle diaorang x sama mcam dalam kelas aliran perdana . x percaya cuba lah selami dan rasai pengalaman as Preschool Teacher. lepas diaorang semua balik baru rasa lega yang amat .. Hehehe ..

sungguh saya berterima kasih dengan semua yang banyak bagi saya pengalaman . positif or negatif pandangan diorang pada diri saya, terima kasih . sungguh saya akan berusaha memperbaiki diri untuk jadi yang lebih baik. untuk anak didik saya di masa hadapan. Hoyeeahh! semangat nak jadi cikgu dah ni..! Hehe ! ^^,


No comments: