Followers

Pages

Monday, October 28, 2013

Lawatan Pra Ke Malacca

Masih di sini menghitung hari menunggu cuti panjang.. lebih kurang 3 mggu je lagi.. oyeah! betul-betul xsabar ni.. dalam pada masa yang sama sibuk sangat hujung2 tahun ni, dengan program itu ini kat sekolah. apapun experience sume tu. actually masih kekok dalam erti kata lain, belum biasa dengan semua ni. banyak yang perlu belajar. dan untuk orang mcm yue yang agak lambat sikit nak belajar ni mmg kena betul2 belajar. Yes! betul-betul ok. Hehe.. kadang-kadang kena tebal muka, kena lebih banyak tanya, kena lebih mesra. Hmm.. banyak yang kena lebih. maaf untuk mana yang kurang. saya masih belajar, mintak tunjuk ajar.. Adeh.. hehe..
Sebenarnya bila memikirkan sesi persekolahan baru untuk tahun 2014, yue rasa semangat berkobar-kobar nk hias kelas pra. Yelah, bila dah own kelas sendiri ni tanggungjawab kita la nak handle sume. nak bagi semangat p sekolah hari-hari, kelas kena la cantik dan kemas. kan? kalau diri sendiri pn rasa malas nk ke sekolah, apa lagi budak2.. hehe.. In shaa Allah nnti akan update pasal kelas pra yue. nak kena start proses mencantikkan kelas baru la boleh update.
Hari ni nak share gambar time p lawatan prasekolah ke Melaka minggu lepas. hari tu hari keputraan sultan Pahang, pra kami sempat buat lawatan bermula dr 7.30 pagi smpai la pulang semula 9.30 mlm. Alhamdulillah best sangat. Nak2 encik suami ikut sekali. Dia tolong sama jaga budak2. hehe.. Bermula dengan melawat Zoo, naik boat kat River Cruise then ke Taming Sari. Satu hari berjalan. walaupn penat but it worth. ;)

she is my mentor! :)
He is my hero! :P


No comments: