Followers

Pages

Thursday, March 29, 2012

Hati Ini


Hati ini, milik Allah s.w.t .. 
dan aku x layak nak memberi hati ini pada sesiapa andai tiada keizinan DIA yang maha Esa .. Pehh! best kan ayat tu, betul apa? sape sokong sila senyum .. :) :) :)
Mengenali, jatuh cinta dan menyanyangi seseorang bukan sesuatu yang kita paksa, hadir tanpa diduga .. jiwang pula terasa, tapi ini hakikat hidup kita .. sepanjang perjalanan hidup ni macam-macam manusia kita jumpa, macam-macam senario dan ragamnya .. ada tercoret kisah bahagia dan ada juga dukanya .. tapi kita belajar dan terus belajar untuk hidup di bumi Allah yang serba banyak pancarobanya ni .. Kadang x terduga datangnya rasa dalam jiwa, hanya DIA yang maha mengetahui segala .. tak lari pula kita dari melakukan kesilapan, tersalah cara dan tersalah kata, 'Astaghfirullah halazim', kalimah yang menyedarkan kita untuk kembali kepada yang Maha Esa.. 'Alhamdulillah' kalimah ketenangan yang tiada galang gantinya .. ;)

*Bukan cinta yang hanya pada pandangan dunia dicari, tapi sebaliknya .. cinta sampai syurga diimpi.. InsyaAllah .. (^^,)

:)

2 comments:

Asyran said...

insyaAllah, lama x komen kat blog ayu,he..

mish nuryu said...

Hehehe ... insyaAllah.. semoga bhgia ngan isteri n bina keluarga bahagia & jgn lupa doakan adik mu cepat2 kawen tuk bina keluarga bahagia gak.. hehe.. :)