Followers

Pages

Wednesday, June 6, 2012

E-Day

Alhamdulillah, selesai sudah majlis pertunangan saya .. eh, saya bertunang ker?? eh, eh, cilap laaaa .. cilap skrip .. kih3 .. selesai sudah majlis pertunangan antara encik shahrul azizi (abg longku) dan akak izan suhaizam .. Alhamdulillah .. :) majlis dijalankan dalam keadaan serba sederhana namun memberi memori yang amat manis kepada pasangan ni dan juga kepada kami sebagai insan terdekat .. insyaAllah, restu Allah s.w.t dan keluarga akan memberi sinar kebahagiaan kepada kalian berdua.
Haa .. nampak x gambar hantaran kat bawah ni? ce teke sape yang buat .. ehem2 .. sape lagi kan .. adik encik shahrul azizi yang cun ni lar .. hahaha.. koyas kejap .. yang bukan mish nuryu buat sirih junjung je, yang tu ekspress beli yang siap .. yang lain mish nuryu buat malam sebelum tu je .. dgn bantuan mom dan adik-adik tersayang .. syokkkk buat menda ni .. terus rasa nk bukak kedai wedding planner .. abah ciap approve lagi .. hahaha .. :D
Sape2 berminat nak buat tempahan gubahan dengan mish nuryu lepas ni boleyh la .. hehe :D
kek pertunangan .. ohh.. suweeet!
opss! pemandangan kat belakang tu x berapa nk ok. sila abaikan .. haha
bakal menantu no-2 mom! hehe ..
abg longku berdebor ghaib r tuuu ... hehe
fewwwit!

 Alhamdulillah .. just wanna say Alhamdulillah .. InsyaAllah keluarga makin besar nanti .. InsyaAllah .. 
Haiiii encik bakal suami saya, bila la awk nk datang dalam hidup kiter yer ? Opss .. hehe .. terlebeyh suda .. peace! :)

8 comments:

Asyran said...

ooo...mmg kenal la bakal bapa mertua be yo ni, he..tahniah yo..sori xdapat join majlis tu, moga selamat sampai ke jinjang pelamin...

mish nuryu said...

hehe.. cepat komen tuu .. baru je update.. hehe .. xpe .. nk wat gano.. time bespren ye mari merisik ayu hari tu pn ye xdop .. sob3 .. tp xpo .. biasa2 je .. nanti yg luar biasa wajib la kan .. hehe ;D

Asyran said...

mesti..he...xlamo doh pon,jujuk awok kito wat majlis...he

eda zafira said...

ho...hehee...jujuk laa...sy lambat agy...huuu

Asyran said...

lambat2 la sikit,penng doh abah ngn ma tuh,hehe

mish nuryu said...

haha .. ayu tempah tahun dpn dah .. bleh dah ye nak cari2 hadiah .. haha :P

eda memg lambat lagi .. slagi x lulus jadi menantu pilihan kak rumah, selagi tu xleh.. haha :P

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Kak mirah said...

Tahniah be yo... Amboi pndai cik adik ayu kito wat hantaran... Kak mirah minat gak wt hantaran ni, best kan... Tula kak mirah n abe ye kna pkir dh ni jadiah ko ayu, xtaula bole lawan adiah ayu ke x , hehehe.. Tahniah skali agi ko be yo:)

mish nuryu said...

Hehe .. Kak Mirah .. miss u laaa .. hehe .. tu la kan, best sgt wat hantaran, duk wat berjam-jam sapa sakit belakang pn syok je .. hehe .. opss .. gurau je. ayu lambat lg ni, ujung2 thn dpn nuu .. relax2 .. nnti kak mirah kena jd org penting la lau wedding ayu gak .. hehe ;)