Followers

Pages

Tuesday, June 26, 2012

Menggamit Memori


Kadang orang tak faham kenapa kita buat itu, kenapa kita buat ini .. tapi pasti ada reason kan apa-apa yang kita buat .. contoh, mcmne nk lupakan orang yang betul-betul kita sayang, yang tiba-tiba lukakan hati kita bagai sembilu bisanya .. haish, kalo boleh kita xnk tahu apa-apa pn pasal dia, bukan sebab kita benci dia. tapi sebab kita nak lupakan dia, kita betol-betol nak lupakan dia. walaupun kadang-kadang kita stalk dia sikit-sikit, sebab kita nak tahu apa khabar dia kan. yelah, bukan senang nak lupakan orang yang kita sayang, nak benci apatah lagi. takde langsung perasaan benci tu cuma rasa sayang tu dah tawar bila dia lukakan hati kita. Hm.. aku betol-betol xnk ingat kisah lama tuu, arghh .. Seyes rasa nak nangis!

Dulu kan, waktu kita mula-mula frust, xtaw kita nak ngadu ngan sape .. tapi hati kena kuat, bila sorang-sorang mula la hujan air mata .. huhu .. kita ada satu habit waktu tu, kita suka luahkan apa kita rasa kat blog private kita. bila kita rindu dia, bila kita nak cakap dengan dia, huwaaa .. rasa macam zaman kemerosotan diri paling extreme r time tuh .. untung ada kawan-kawan yang banyak bagi kata-kata semangat and nasihat .. that's enough! cukup untuk buat kita terus tersenyum.

kita delate semua kenangan, termasuk ngan pesbuk lama .. ntah dah berapa fren kita rugi sebab lupa nk add balik dengan pesbuk baru .. Huhu.. tapi nak wat camne kan .. banyak sangat kenangan, banyak sangat .. kita xnak terus dibelenggu rasa yang kita sendiri x mampu nak melaluinya .. Hmm .. apapun dah genap setahun kenangan tu terus berlalu .. berlalu macam angin lalu .. Kadang-kadang kenangan tu menyapa dalam diam, moga bahagia awak, moga bahagia bersama insan-insan yang mampu buat awak tersenyum gembira.. :)

Huh! asal tachin lagi ni .. sudah cukup sudah! Hehe .. oke bye!


1 comment:

yuyu said...

yeah!!mmg susah nk lupa kngn lame kite ngn seseorg tu..lebih2 lg bile kite da syg giler kt dye...:)