Followers

Pages

Monday, August 6, 2012

Stress


Emosi sgt down. xmo tunjuk tapi tertunjuk jugak. adeh.. asik nk marah je asenye, buat apa pn x kena. huwaaa, stress, stress! so u all beware la ea .. lau ter'marah. tersinggung tu mitak maap banyak2. aku punye emosi macam nk meletop suda .. kalau pikir pasal kerja mmg x sudah ngan stress.. kerja AR yg makin hari makin mengamcam emosi lagi .. Even penyelia aku boley dikatakan sgt ok tapi oleh sebab aku sendiri yg x ok. stress jugak. Haha. naseb la penyelia x bagi pressure sangat. yang tu aku mmg bersyukur sgt. :)

Dah pertengahan Ramadhan kan..? cepat je rasanya .. Alhamdulillah aku terasa sangat Ramadhan kali ni lebih bermakna .. tahun terakhir aku berada kat sini .. banyak memori dilakarkan sepanjang tempoh ni tanpa aku sendiri sedar .. InsyaAllah aku akan kenang sampai akhir nyawa .. Hm .. Aku tak mahu Ramadhan ni berlalu begitu je .. Semoga kita sama-sama manfaatkannya ..

p/s : jangan biarkan emosi menguasai diri .. salam sayang Ramadhan! :P



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: