Followers

Pages

Thursday, May 12, 2011

Broga Hill ExpeditiOn ..

Aktiviti kelas yang dianjukan oleh AJK bersuka ria kelas dis time besttttt sgt! sgt best! hehe.. Thanks dear fren sume. Da lama x buat aktiviti yang advanture & sporty camni. ^_^
Kteorang awalnya plan nk tgk sunrise tp disebabkan masa yg x mengizinkan x berapa nk sempat la. Apapun kteorang da bertolak dalam pkul 6 lebey camtu, Lepas subuh, tuk ke Broga Hill, Semenyih. Sampai je sana terus mendaki taw. Mula2 semput jugak r. Penat gler beb.. dan jalan dy agak merbahaya. So, sape2 nak p sna tu hati2 taw. mesti berhati gler2.. :))
Macam x percaya kt diri sendiri dapat sampai puncak Broga Hill. Macam da nk putus asa gak r mula2 tuh tp bila pikir balik, bkn senang nk dtg lagi. Kena cuba jugak sampai nun puncak sana. Nak rasa mcamne asenya dapt duk ats sna. Yeah!! akhirny i did it! we did it!! suka sgt ~ ^_^
Xrugi pn wat aktiviti ni. Penat sikit. Lenguh2 sikit tu apalah sangat kn.. hehe.. Seyes tempat ni sangat cantik. Subhanallah .. Semoga keindahannya terus kekal untuk tatapan kita sume sekaligus mengagumi ciptaan Allah s.w.t nie.. ^^
Paling penting cuba positifkan fikiran..
Trust urself! apa pun kita boley buat janji kita dah mindset yang kita boleh!
Lau kita x caya kt diri kte sndiri camne org len nk prcya kt kita?
xde yg mustahil dalam hidup ni kan??
cewahh..!
Positif lak Ayu bab2 ni.. Cuba bab len..haha..
[InsyaAllah dlm proses perbaiki diri utk lebih berfikiran positif ^_^ .. hehe]
Korang2, lau nak ajak saya p daki brOga Hill lagi boley je. Saya sukeeeee ~

2 comments:

aida said...

beznye..aritu aida da plan nk g gak bukit ni tp x jd..huhu..nex sem igt nk g..jom2.. ^_^

jusTsOmeOne said...

hehe.. yer k..?
beyes! nex sem ajak ayu. hehe.. agpn kompen ayu mahir dah jalan area sana coz nex praktikum kt sk kg rinching.. 2 buln lalu jln tuh.
nk p hutan sungai Tekala pn boley, x juh dari sna. best... hehe ^^