Followers

Pages

Wednesday, October 12, 2011

Hurting


My heart’s just been hurting! 
My heart has been hurting just like usual.  
Just like before, I felt this pain in my chest when my heart was hurting.
I don’t like it when my heart hurts like this and I feel an actual physical pain there.  
It hurts so much when it does this every once in a while that it makes me wonder if I’m having a heart problem, which I know I’m not, it just hurts and bothers me when it does this every once in a while.
Please stop this pain! i really can't face it anymore.
i wanna leave this place! i wanna leave this people! people who always hurting me!
only Allah knows my feeling. God, please make me stronger! much stronger then before.

You! stop pretend like u know me coz u know nothing about me. 
Kadang-kadang orang jealous tengok kita happy. Kadang-kadang orang benci dengan kebahagian dan apa yang kita miliki. Alhamdulillah, ada lagi nikmat Allah s.w.t bagi kat kita sampai ada orang xley tgk kita happy kan. Moga kita tetap kuat hadapi sume dugaan ni. Ada sebab kenapa semua ni berlaku, ada banyak perkara kita perlu perbaiki. Kalu kita dah sedar apa yang kurang, apa yang xpatut kita buat, kenapa kita x cuba perbaiki. nampak sangat kita jauh dari-Nya kalau kita xcuba baiki kesilapan yang kita sendiri tahu. Allah s.w.t dah tunjuk jalan kat kita, apa lagi, just 'do it!' la kan.
Kadang-kadang hati ni x cukup kuat nak hadapi menda2 yang terlalu menusuk hati ni, tapi setiap orang ada cara tuk atasi rasa sakit tu kan. So do i. Muhasabah diri balik cik Ayu. Setiap perkara yang terjadi pasti ada hikmahnya. Alhamdulillah, aku ok ..!

Seriously i'm ok .

No comments: