Followers

Pages

Monday, October 31, 2011

Salam Petang Isnin !

Assalamualaikum, Salam satu Malaysia! .. [ceh, berlagak macam pembaca berita jap .. Haha] .. petang ni xde hati nak tido .. balik je kelas terus ngemas2 .. rajin bebenor asenya .. buah hati saya kompen tido ni sebab x reply mesej .. kih3 .. sapew kah ? ouh .. biarlah rahsia .. Haha ..
Bila bilik kemas, hati pn senang .. baru ada semangat nak isi menda baru dalam ruang hati ni .. termenung sejenak nak taip apa kat cni .. teringat pulak pasal assessment muzik tadi .. eish, xdapat bayang la guane gue punye mark .. xley ingat la .. sedey2 .. memang bukan kepakaran gue lah bab2 tekan keyboard ni agaknya .. huhu .. Hmm .. reada je lah, apa yg aku usaha, itulah yg aku dapat kan .. [padan muka! saper suh x banyak kan practise! Haha].
Disebalik kekecewaan ini, [ceh, kecewa la sgt] ada semangat baru tuk ubah diri jadi lebih baik. Bgos x? Hoho .. Tapi bukan semangat nak main keyboard r, semangat menda lain .. Kih3 .. Semangat nak balik beraya jumaat nih .. Haha .. Aduish, ase macam banyak menda perlu diperbaiki ni .. Apapun, belajar dari kesilapan ok cik Ayu .. [Huhu .. OK!] .. 


No comments: