Followers

Pages

Friday, January 13, 2012

Nothing

.
.
.
.
.
.
.

Boleh pinjamkan bahu anda? Sebab saya memang sedang sangat rasa nak menangis! :'(
Saya tahu saya penyabar . Saya tahu saya boleh baik dengan anda even anda sakitkan hati saya beribu kali sekalipun .. Even saya terpaksa pendam rasa sakit ni sebab nak jaga hati awak! Sweet kan saya? Hehe.. [sob3.. senyum sambil tahan air mata] .. Tapi, sabar ni never means anything kalau awak tak berubah! .. Belajarlah menghargai orang lain so that orang pn boleh hargai awk .. 
*Even sahabat saya sejuta sekalipun xkan pernah sama macam awk! Betapa saya bangga kat diri sendiri untuk bertahan sejauh ini! Yeah! .. 1 year more to go ..! Sabar ye .. Lepas ni xkan sama macam ni lagi .. InsyaAllah .. :)
.


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

2 comments:

fyruz said...

u are so sweet dear..no worry, k.
do not regret the simple things u did to your frens.. it is your memory ok:) as long as u make they hapy, it's enuf,k.

mish nuryu said...

u're my sweety akak .. hehe .. thnks a lot! akak byk bg courage kat sy! i will owez hepi sbb ada org mcm akak .. luv u lah .. hehe ..