Followers

Pages

Monday, August 1, 2011

Ramadhan untukku

Aku baru je pas tlg cik mieza wat slide then wat tag group tuk budak2 pra aku. Yes, mata da ngantok tapi hati macam serba x kena. kenapa yer? hmm.. Ramadhan dah 3 hari, tapi still x sempat nk p terawih. Rasa macam x hidup je bulan Ramadhan aku nih. Hmm.. Rasa rugi yang amat, bila nk p nih. xkan weekend je kot.. Huk3 ~
Alhamdulillah syukur, masih ada Ramadhan untukku tahun ni .. Entah esok dan hari seterusnya aku tak tahu .. So, wat sape2 yang ada terasa hati ngan cik ayuani ni, jutaan kemaafan aku pohonkan .. Taw je la, aku ni banyak kurangnya .. Huu .. kepada kawan2 and sape2 saje, aku mintak maaf ! 0 - 0 oke! :)
nitez .. :)

2 comments:

ViSiTmE@FaTiN CoRnEr said...

salam ramdhan...d=>

mish nuryu said...

SALAM RAMADHAN CIK FATIN !! :))