Followers

Pages

Tuesday, August 30, 2011

Rayaku ..

First of all aku nk wish selamat hari raya tuk semua .. thanks buat keluarga, teman-teman, dan semua yang sudi menyerikan hari raya aku kali nie .. korang sumer mmg sweet sgt .. suka tol aku layan telatah budak2 datang beraya. Belum masuk umah ag da mintak duet raya.. macam2 la.. tergelak aku dibuatnya.. haha ..
Ayu gak nak mintak maaf lau ada wat salah silap ngan saper2 aje yer..
Hari ni, air mata aku bergenang bila p melawat kubur atok aku .. Da lama x p ziarah .. Hmm .. rindu kat arwah .. Ma pn sampai nangis duk kat kubur arwah. walaupun atok aku ni xrapat sgt ngn cucu dia tp bila aku ingat kat arwah ada kenangan yang mmg aku xley lupa then wat aku tersenyum je bila ingatnye.. Hmm.. Seyes rindu ..
Hmm.. ntah apa ag yg kurang hari ni yer? ntah la .. lain sikit .. hmm.. Apapun xmo tacin2 .. smile2.. Hari ni tetap ada istimewanya .. thanks awak2 yg sudi dtg ke rumah beraya yer .. sukee sgt! :)
Ni pulak pix kenangan raya 2011 kteorng .. sukee aku layan telatah family aku ni. [pdahl diaorang yg kena layan telatah aku yg ntah pape ni] haha .. Aktiviti kteorang, amik pix time tetamu xde.. pix giler2. my mom pn join sekali. tu yang swonok.. ngee ~
Share sket pix kat cni ea .. hee ^^




Camat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin

No comments: