Followers

Pages

Friday, August 19, 2011

Happy Besday Yayang Mieza !


Happy best day kembaq saya!

"Allah selamatkan kamu ..
Allah selamatkan kamu ..
Allah selamatkan cikgu Mieza ..
Allah selamatkan kamu .."

Yeay!!! cikgu mieza da tua!!! Hehe ..
Sayang awak ketat-ketat ah ..
Sempena besday awk yang keeeee keeee keeeentut, eh cilap! tu la awk, asik ken*** je lam bilik tuh .. Haha .. [jangan mara naa] .. Gurau2 aje.. Kih3 :P
Em.. happy besday yang ke-22 yayang!
Da tua awk! Cepat pikat Haziq! amik dy jd boyfriend! kang saya rampas kang! sy pn xde sape2 ni.. Haha.. :P

Awak! saya nk mintak maap dari hujung rambut saya yg cantik panjang mengurai [perasan suda .. Haha] sampai la ke hujung kaki, lau selama bersahabat ni ada banyak wat salah or wat awk kecik hati.. Hehe .. Kerana dirimu begitu berharga! ceeewahh!
Jangan pernah jemu berkawan dengan saya yer, even saya ni banyak kurangnya.. huk3.. [wat drama sedih jap] Hehe ..

Semoga panjang umor dan sentiasa dimurahkan rezeki .. Semoga mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat .. Selamat berpuasa dan Selamat hari raya [melalut plak wishing nye] Hehe .. Paling penting jangan nakal-nakal yep! xnk nakal2 dah .. Hehe .. Daaa...

Semoga kebahagiaan sentiasa buat kamu ~



No comments: