Followers

Pages

Friday, January 6, 2012

Final Year

Final year .. Tahun yang penuh dengan pelbagai cabaran .. Hari ni ketiga bersekolah di tahun 2012 .. Eceh, gaya macam budak sekolah .. Bersekolah sebagai guru pelatih lorr .. Hehe .. Dah sem 7 lah Mish Nuryu kat IPGM nih .. Fuhhh! macam x percaya dah tahun akhir .. Lagi mencabar lah tahun ni kan, al-maklumlah tahun akhir dowwww .. Apa yang paling menakutkan? Of coz la praktimum! Of coz la jugak action research yang masih diawan-awangan .. Haha .. ayooo .. sangat menggugat emosi cikgu praktikum okei .. Ya Allah, permudahkan lah .. permudahkan lah segala urusan kami .. InsyaALLAH .. Huuu ..
Tahun ni azam baru nak jadi lebih berani .. lebih kuat macam popeye the sailor man! Haha .. Sila doakan yang terbaik buat diri anda, kawan-kawan dan semua umat islam ok .. Even kita x kenal, kita kan saudara-saudari sesama islam .. X gitu ? Hehe .. Semoga tahun ini lebih-lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya .. :)
Dugaan awal-awal bulan tahun 2012 ni dah mula dah .. semalam p cari rumah sewa kat area klang untuk praktikum bulan 3 nanti, tapi sedih je x dapat lagi .. penat betol cari rumah sewa kat sana .. sepetang cari .. lepas kelas terus gerak, maghrib baru balik .. Huk3 .. Nanti nak p cari lagi, mane taw semalam xde rezeki, nanti2 adalah kan .. InsyaAllah .. Huhu ..
Untuk segala amanah yang kita dapat dalam hidup kita seharian moga kita dapat laksanakan dengan baik dan penuh amanah ..  Kadang tu apa tugasan yang kita dapat macam susah je kita nak laksanakan tapi paling penting ada orang kat sekeliling yang dapat bantu, dapat bagi kita semangat, dapat bimbing kita .. InsyaALLAH segalanya akan oke .. :)
Sila AMANAH! xde kaitan ngan BLOK AMANAH .. Kih3
*Muko toyerrr xpasal .. Haha*


2 comments:

fyruz said...

cantik la baju u..terasa nk muda balik tuk pakai camtu..hahaha

mish nuryu said...

eh, kita mmg selalu muda la kak .. kan2 .. ? Heee :)