Followers

Pages

Tuesday, September 27, 2011

Bengang !

Bengang x org wat bodoooo je kat kita .. paham x wat bodooo tu camne ..eh, bukan buat x sengaja .. tp memang sajeeee .. saje nk sakitkan hati kita .. kita tanya elok2 bole pulak dy wat derrrkkk je .. adeh, bkn sekali weyyy, byk kali gak r .. ak bukan main polite giler tnya, ase mcm dah hbis lembut da tp mmg dy wat tahu r .. aduyai .. aku ngah cakap ngan tiang katil ker ni?? eis, ngan aku2 ase nk eeeeeeeiiii .. pedih gak la rasa .. hah! nak je aku jerit "suko hati kou la, aku tny bukan nk jawab, bukan nk mtk tlg ker apa ker .. buat la keja tu sorang2 .. ko kan terer .. perfectionist! " oke. mmg sgt bengang jugak la. 
Tp aku biasa r .. bukan maslah beso pn hal ni .. pas luah kat ruang hati ni alhamdulillah rasa berat menggunung tu boley kurang r cikit .. Hehehe .. Haaa .. tgok, da boley gelak da .. Kih3 .. Ok lah .. mau tido .. pesanan terakhir, ko cuba la jaga hati kawan2 ko ea? even ko tgh xder mood ker cuba r control sikit, jgn pulak jangkitkan xde mood ko tu kat org lain .. xsalah pn rendahkan ego ko tu cikit, org lain pn ada ego jugak tp xde r sampai xreti nk jaga perasaan org lain .. cakap elok2 ker .. Hmm.. last but not least, jaga hati, jaga diri jaga peribadi [cewaaahh! bajet baik je ak ni.] kih3 .. Oke .. Daaa .. Salam :)

No comments: