Followers

Pages

Sunday, September 11, 2011

Tacin!

hidup ni rumit. complicated sangat. bila aku sakit aku harap diri aku kuat sebab aku x nak terus sakit. sape lagi yg bole bagi aku kuat lau bukan diri aku sendiri kan. walaupun hakikatnya aku mmg lemah. sangat lemah. kdg2 sgt mengharapkan nasihat dan semangat dari org len tuk jd sandaran bg aku. bila ada orang care sal aku, aku bersyukur sgt, walaupun aku x mtk pn org2 ni care aku lebey2 tapi org tu tetap ada. alhamdulillah .. :)

diri ni. aku tahu xsempurna. byk sgt silapnya.byk sgt salahnya. tapi aku manusia biasa. yg punye hati perasaan. yang kadang2 tersakiti dek sikap kamu yg langsung tader rasa nk jaga sekeping hati buruk ni. ok der. ko je ade hati yg boley nk tacin2 kan. aku mne ade. aku ada hati buruk ni je. yg bole ko nak sepak2 or buang jauh2 time ko xnk. bosan ngan hidup?? aku masih mampu mngucap kot. byk ag aku kene tempuh. aku x nak sampai sini je, aku kena kuat tuk terus berjalan atas bumi Allah s.w.t ni. aku nk ko pn sama, aku nk ko bahagia.

selagi aku mampu senyum, aku senyum kawan. tapi diri yang x kuat ini mudah sangat bg air keluar kot mata ni. aku xnk der. ak x suka nanges. tapi aku mudah nanges. yer, hati aku mmg x kuat. sebab tu aku x mampu nk kawal air mata ni. aku sedih, aku sedih sgt. sedih ngan diri sendiri kot. ase mcm aku ni x layak nk bahagia je. walaupun bahagia tu ada depan mata. 

oke. saya sedar diri saya x layak bahagia. semoga awak bahagia.

*tacin sorang2 malam2 buta. hidup yg mmg sgt rumit ~
bila nk berakhir???? hmm .. :(

No comments: