Followers

Pages

Monday, June 27, 2011

Another Sad Story

Seyes saya cakap. Saya betol2 rindu awak .. :)
Setiap saat saya ingatkan awak .. Sebab tu la adeee je keja saya nak wat .. Huhu .. Saya xley duk diam .. Sebab pe?? Sebab saya xnk ingat kat awak .. Saya betol2 xnak .. !
Awak .. Saya macam bukan diri saya tanpa awak .. Saya terlalu rindu kat awak .. Betol! Saya x tipu .. Walau saya senyum .. Walau saya ketawa .. Bayang awak tetap ada ..

Awak .. Saya dah xde teman berbual tuk gayut malam2 .. Huhu .. Xde orang da nk marah2 saya balik lewat ker, x makan ker, bangun lewat ker .. Huhu .. Saya dah xde tempat mengadu .. Saya xtaw nak ngadu masalah saya kat saper .. Orang lain x sama macam awak .. Saya rindu nak dgr suara awak ..

Awak .. Saya benci taw duk sorang2, sebab tu lagi buat saya teringat akan awak .. Tapi saya tetap bersyukur, saya bertuah sebab ada ramai sahabat yg care kat saya .. Saya suka bersama kawan2 saya, at least saya malu untuk menangis kn, Hehe .. Saya kurang berfikir tentang awak, saya ada teman yg boleh wat saya gelak .. Huhu .. Saya sayang kawan2 saya .. Mereka terlalu baik dan selalu ada untuk saya .. :)

Tapiiiii .. saya tetap rindu awak .. Dah lama kte x sembang kan, dah lama x mesej2 .. Saya taw saya degil sgt, walau berpuluh kali awak call saya tapi saya xpernah nak angkat, walau beratus mesej awak hantar, saya x penah nak balas .. Tapi bila saya terlalu rindu, saya tetap balas mesej awak dengan 1 or 2 patah perkataan kn, sebab saya memang rindu nak dengar khabar awak ..
Yer. saya taw, keras tol hati saya kan, saya pn xtaw mcmne nak lembutkan hati ni.. Haha ..
Awak .. Kenangan kita tetap menjadi ingatan saya .. Saya xpernah marahkan awak sebab saya pn x sempurna dan xlayak untuk membenci awak .. Percayalah, awak yang terindah buat saya ..
Awak ..
Awak baik2 saja kan? please baik2 kat sana .. Saya xnk awak sedey2 .. Saya xnk awak hilang semangat .. Tolonglah baik2 saja .. Walau saya dah xde ..


video

* Petikan cerpen "Yang Terindah" ... ^_^
peace yawww !! Hee

No comments: