Followers

Pages

Friday, June 10, 2011

Cantik Luar Cantik Dalam ??


saya x cantik.

tapi saya x hodoh.
saya x bijak
tapi saya x bodoh.
saya x comel
tapi saya x buruk ok! hehe..

Penampilan! penting ker kena cantik? penting ker kena bergaya?. Lau tanya aku la kan, bab ni aku ase bergantung pada penilaian diri sendiri r. lau korang ase penampilan tu penting. nak kena cantik2. kena vouge2 baru ada keyakinan diri its up to themself la kannn?? .. Apapun aku ase bole aje. janji x la terlalu over. Tapi kan, xsalah jugak lau kadang2 nak over, that's mean korang berani aper nak bergaya. [Orang cantik xpe la nak dressing2.nak lawa2. miss aryu! awk jangan nk mimpi ok] Haha ..
Tapi kan. tapiiiii kan .. lau cantik saje tapi perangai xcantik oke ker ?? .. Err.. aku ni lak tergolong dalam ketogari mane ea? luar x cantik [
waaa.. sadisnya.. ] dalam camne?? haish... nilai sendiri aje la .. [ byk ag kena perbaiki :( ]

"Waaaa..untunglah dia, dah la cantik, bijak pulak tuuuu "

"Beruntung sangat sape dapat dia kan .. cantik gle kot .. "

Ada orang nak cakap camtu kat aku? tade la kan. hampeh jer. Haha..

eish. miss aryu? bunyi cam kecewa ngan diri sendiri je. Haha.. xde lah.. aku nak cakap, Bersyukurlah. korang beruntung cantik paras rupa. so, pekata kte ubah personaliti dalaman tuk lebey cantik. cantik luar cantik dalam cantik sumer lah~
jaga kata, jaga laku so xde orang terasa hati ngan korang ea ~
xyah nak beza-beza layan orang. xsalah layan sama je kan. xyah nak lebey kan dia sebab dia cantik. or xyah nak lebeykan dia sebab dia bijak. kurang ker, lebey ker sumer ciptaan Allah s.w.t kannnn? ^^
So, senyum tak perlu kata apa-apa :)

*pesanan tuk diri sendiri a.k.a muhasabah diri ke arah yang lebey baik & tul saper2 yg sudi baca ajerrrr... wink2 .. ^^

jOm tidow .. nite!

No comments: