Followers

Pages

Tuesday, June 7, 2011

Celebrate Besday Abah

Dalam aje duk melayan perasaan yg kureng menyenangkan ni, aku masih kena kuat. Adik2 aku mula dah emo2 asal kak long dia semacam jer. mula dah tanya nape itu ini. Yer.. Aku ngah serabut gler kepala hotak ni. Xde masa nak pikir sal menda len. Tapi disebabkan we all da plan awal2 nak celebrate besday abah sama2 aku kuatkan jugak. Tapi diaorang sume yang ciapkan tempat n pape yang patot. sorri sis. hehe. apapun, senyum x perlu kata apa-apa!
Dis pict aku sempat snap tuk kenangan.

Birthday abah yang ke-52

Kek sayang abah :)

abaikan my bro kat tepi tuh.. mangganggu pandangn sket. hehehe :P

*sori tuk kualiti gambar yg xbrp nak bagus ni.. bila la nak ada dslr yer? abah x nak kasi hadiah ker kat anaknya ni? mimpi je lar.. haha

No comments: