Followers

Pages

Saturday, December 3, 2011

Kucing Pelik

hai hello assalamualaikum ..
camat pagi tuk semua pembaca-pembaca sekalian .. ceeewaahhh .. bajet ada org nk baca blog u ka cik kak? [prasan jap noo] hehe .. Pagi-pagi ni nk share satu citer pelik pasal kucing .. pelik camno tu haa? tol nak taw .. tengok gambo ni dulu .. 
muka mintak belas! giler comey r ... Haha
Eh cilap, ni gambo puss yg tomey giler2 tuu la.. dulu watak puss ni dalam citer shrek! mmg tomey la .. skunk dalam citer dia sendiri "puss in boots"! best sangat taw .. seronok tengok kat wayang last week .. tengok kat mesra mall time otw balik besut ni .. cehh, sempat lagi kan tengok wayang .. haha .. Tengok ngan abe n adik saya! gelak je kteorang dalam wayang tuh .. sampai terjatuhkan pop corn berselerak kat lantai .. wat derkkk je kuar wyg .. Haha .. dah nak wat macamne kan .. Hehe .. Oh, jangan lupa tgok citer ni .. Best! Hehe

puss ngan girlfren dy .. alala tomey .. Hehe

Ok lah! back to cerita asal i nk gtaw. i nak citer pasal kucing kat umah i ni je, bukan puss in boots ni haa.. Hehe .. kucing ni pelik mmg dari kecik ag .. ni gambarnya ..


Kucing ni mmg dari kecik duk kawan ngan ayam ni haa.. membesar bersama la .. tido sama-sama .. main sama-sama .. cari kutu sama-sama .. Haha .. asik nk berdua aje haa .. ayam ni pulak jenis jinak ngan kucing ni .. xlari pn .. mmg bestfren r diaorang ni .. eh cilap, bukan diaorang, diaekor ni .. Haha .. haaa .. tu je la citer yang nk share pepagi ni .. kucing ngan ayam pn boley jadi bestfren ..so, manusia xyah la nk musuh2 sesama manusia kan .. baik-baik kan bagus .. kan.kan. Hehe :)


7 comments:

czueka said...

alalaa comel..kucing 2 ada kwn baiklah :p

mish aryu said...

tenkiu follow cik czueka sweet!
hehehe .. aah .. bestfren cik kucing la ayam tuu .. Hehe

Bie Kucing said...

comelnyee ayam dan kucing berkawa! T_T

Bie Kucing said...

berkawan* =.=

mish aryu said...

chomel2 .. waa.. msti pemint kucing ni ..?
tq sudi singgah cik bie kucing! ..
hehe :)

Anonymous said...

waa..bguih lar ayam tu xtakut pon..kucing plak xamek kesempatan..hee..

mish aryu said...

haha .. Kucing tu baik .. xde nak amik kesempatan kat ayam tu .. haha