Followers

Pages

Saturday, December 3, 2011

Hijab With Jelita Contest !

Haip.
Assalamualaikum? 
sehat? da makan? or diet malam2 ni . . Hehe .. apa pun jaga diri dan kesihatan taw! [pesanan ikhlas pembuka bicara .. Hehe]
ok! malam ni i rajin nk mengarang nak join satu contest yang "Syurga Si Jelita" anjurkan .. thanks sangat sebab SSJ invite join contest ni taw! Love u lah .. Hehe .. Eceli da lama x suka-suka join contest camni, sesekali tu syok jugak, nak-nak lau contest tu kena ngan hati kita! cewaaahh .. Hehe .. ^^
Jom kita tengok banner contest SSJ ni .. wiwit .. pinkky tuu .. i like .. Hehe ;)

Syurga Si Jelita
Firstly, kena like fanpage SSJ dlu .. Betol yang ni kan? Hehe .. Syurga Si Jelita .. Done! dah like ciap usha-usha tudung-tudung dalam tu lagiii .. Hehe
Secondly, masukkan banner contest ni dalam entry nih! Done jugak .. Hehe
Thirdly, gambar pakai hijab/shawl/pashmina/tudung ekspress or yg sama waktu dengannya bak kata penganjur .. Hee .. :) 
i pilih shawl la coz i love shawl.. Hehe ..
|
|
\/
Faberet shawl! Hehe
Izinkan aku bercerita sedikit pasal shawl yang aku pakai dalam gambar ni .. shawl ni aku paling suka dalam banyak-banyak shawl yang aku ada .. kenapa? aku pun xtaw kenapa .. mungkin sebab petak-petak dia, mungkin sebab calour dia yang menarik hati aku dan senang nak pakai dan mungkin jugak sebab lain dari yang lain, macam kain pelekat pn ada darrr .. Hehe .. Haa .. Lagi satu, even kalau aku main letak je dalam beg wat spare tudung kan, still boley pakai elok-elok tanpa seribu kedutan .. cewaahh .. Hehe ..
Nak kata shawl ni mahal mmg x r .. jimat dan berbaloi .. macam SSJ punye produk r .. Rugi kot lau beli .. Berbaloi-baloi .. [cewaahh.. bodek cikit .. Haha] .. 
Shawl ni aku beli kat Mydin . Sekali tengok terus bawak p kaunter then bayar .. Hehe .. Dah banyak kali kot aku pakai shawl ni, dah naik lusuh dah warna dia tapi itulah, aku tetap suka .. Hehe .. 
Itu sahajalah nampaknya cerita saya.. Hik3 .. 
Thanks sekali lagi buwat SSJ sebab invite join yer!! :)
muCho gracias!
Salam .. :)


No comments: