Followers

Pages

Tuesday, December 20, 2011

Lucky Follower!


OKE .. Sila excited. Sekarang ada announcement follower bertuah blog Mish Nuryu .. Ecece .. Saya sedang bajet blog saya ni blog terkenal aje .. Haha .. Gurou aje .. Tp xpe lah kn, ok je kan .. Hehe .. Pemenangnya ialah ....... Jeng, jeng, jeng ... Kak Fairuz (Under Construction) Hehe .. 
Terima kasih buat kak Fairuz a.k.a kakak kepada cik tom yg disayangi sebab selalu follow blog saya .. Ingatkan xde orang baca entry-entry saya .. Ada jugak yang sudi rupanya, selalu pulak komen-komen .. Tu yang saya jadi excited tuuu .. Hehe .. Maseh, Arigato, Syukran .. Hehe .. Seronok jupe, kak Fairuz hari tu .. Excited sgt .. tapi pendam aje .. Hehe .. Next time boley jumpa ag deh .. :D
|
|
|
\/

6 comments:

Kacang Peace said...

waa nak jugak..hehe (kacang peace dtg nyibukkk)

mish nuryu said...

eh.eh cik kacang peace!
sila2 .. rindu la cik kecik ni .. Hehe :)

fyruz said...

ala comelnya saye..eh silap gemuknya saye di sebelah cik ayu..hahaha

mish nuryu said...

kita comel la akak!! hehe .. ;)

fyruz said...

x de hadiah ke jd lucky follower nih..aish..hahaha

mish nuryu said...

haha .. out of bajet r kak .. t jumpa skali ag sy blnja .. hehe :D