Followers

Pages

Tuesday, December 13, 2011

WCY ..

Ehem3 .. Assalamualaikum? Apa khabar readers? cewahh .. Cuti2 ni i xde entry lain, jalan-jalannnn aje haa .. Hehe .. Semalam p WCY ngan family n 'family to be' .. Ahaks .. Agak gediks disitu .. Sila abaikan .. Hehe .. Saper x penah p ag Wakaf Che Yeh, Kota Bharu, Kelantan? Meh nak kenalkan .. Hehe ..
Tq pakcik google utk gambr ni ! Hehe
Ni salah satu tempat faberet family i .. Tempat best nk shopim-shopim .. Kadang tu window shopim pn jadi .. Tempat ni boley tahan jauh jugak r dari umah kteorang [besut], tapi sebab sukeeee p sana, kteorang selalu jugak r pegi, nak-nak time cuti-cuti camni .. Abah suke bawak anak-anak pompuan dy ni jalan-jalan .. Biasa kami p lepas maghrib then balik paling lewat pkul 1 pagi .. Hik3 ..
Nampak x muka ngantok kteorang? Hehe
Oh, lau ikotkan hati ini masih blom ckup .. Haha
WCY ni boley dikatakan pasar malam besar r kat kelantan ni .. 4km luar dari bandaar Kota Bharu .. Macam-macam adeee .. Pakaian, makanan ringan tempatan, buah-buahan, sayur-sayuran, makanan laut n macam-macam ag r .. Lagi lewat lagi murah barang diaorang jual [tu yg i dgr r .. Hehe] .. Seriusly bestttt .. Ngantok ohhh sungguh! Hehe .. Balik duluuuu la ye.. Nanti kte jalan-jalan lagi .. Hehe ..

2 comments:

fyruz said...

wah..family to be..

mish aryu said...

Haha .. opsss .. taping error kot .. Haha .. Syuhhh :P